După cum v-am mai spus, sunt o persoană care mă las repede influențată de reclame. Nu mă enervează pauzele publicitare, din contră, îmi face plăcere să văd clipuri drăguțe sau să mă minunez de cele nereușite. Cred că mi-ar fi plăcut să lucrez în publicitate deși nu am intrat în viața mea într-o agenție. Îmi imaginez că ar trebui să fie cam ca în filmul What Women Want (Ce-și doresc femeile), un film mai vechiuț dar adorabil, din 2000, cu Mel Gibson și Helen Hunt. Iar eu să fiu, bineînțeles, cea care are sclipirile de moment, ideile cele mai bune pentru reclame, cum ar fi cea din clipul de mai jos.
Mi-a plăcut la nebunie ideea concertului live într-un lift și figurile surprinse cu camere ascunse ale celor care pășeau înăuntru. Este campania la Beck’s Gold, o bere lansată recent, mai rafinată, mai ușoară, cu doar 4% alcool, potrivită pentru toți cei care gândesc liber. Dacă ar fi să caracterizez campania în doar trei cuvinte aș spune că este nonconformistă, amuzantă și necosmetizată. Oricât de bine și-ar juca rolurile actorii, surpriza reală de pe fața oamenilor obișnuiți este mult mai reconfortantă și naturală.
Ideea pe care s-a mers în realizarea campaniei a fost să se arate că, indiferent de domeniu, lucrurile pot fi făcute și altfel. Totodată a fost lansată aplicația ”Cine spune că” unde poți vedea cum arată o experiență diferită, un concurs pentru cei care nu aleg mereu calea deja încercată, pentru cei care explorează neîncetat teritorii noi și pentru cei care savurează situațiile atipice în locuri neașteptate.
Cam asta ar fi de spus despre campanie dar să vă spun câteva cuvinte și despre bere că de fapt asta contează 🙂 Îmi place pentru că este mai puțin amară decât alte beri și nu este foarte acidulată. Are mai puțin alcool decât berea obișnuită (doar 4%) dar totuși nu este atât de slabă ca sucurile alea cu merișoare, lămâie sau alte fructe care, nu știu de ce, se numesc tot bere. Este fină și nu are asprimea și duritatea unei beri strong. Mie personal îmi place foarte mult, recunosc ca vara beau cu plăcere câte o bere seara, în fața televizorului.
E drept că aș prefera ca această acțiune să se petreacă la o terasă pe malul Mării Egee dar după cum se arată lucrurile, cred că anul acesta nu o să văd Grecia. Și o să dau Mythosul pe Becks Gold 🙂