Relația mea de dragoste-ură cu Lidl

         După cum știți iubesc ofertele,
promotiile si reducerile iar fara ele shoppingul ar fi extrem de
plictisitor. Cu Lidl am o relatie veche, de dragoste-ură, sentimente
care se schimba săptămânal. Adica odata cu saptamana mexicana,
asiatica, italiana sau ce-o mai fi.

         O sa incep cu partile bune. La Lidl
gasesc tot felul de specialitati de mancare din toate colturile lumii
pe care le incerc de fiecare data cu multa placere si curiozitate.
Diversitatea e un lucru bun. De exemplu in ”saptamana asiatica”
au aparut tot felul de sosuri din care am cumparat 3 borcane
diferite. Le-am combinat pe rand cu legume autohtone si a iesit ceva
pe gustul familiei. Asta in decurs de doua, trei saptamani. Din cele
3 feluri de sos unul mi-a placut foarte mult si mi-am spus ca o sa-l
cumpar din nou pentru a repeta reusita culinara. M-am dus la magazin
dar ”saptamana asiatica” se terminase de mult si sosurile la fel.
Si cand spun ca nu am mai gasit respectivul sortiment de sos
inseamna ca nu se stie daca il voi mai gasi vreodata… Nu stiu daca o sa il
aduca peste o saptamana, o luna sau un an. Sau niciodata. Adica nu este un loc gol
in raft in care sa fie un anunt de genul ”Ne pare rau, produsul
este deocamdata indisponibil”. Pur si simplu Lidl l-a adus o data
si apoi a inchis relatia cu producatorul. Sau cel putin asa pare.
         Nu este singurul exemplu, pot sa dau o
mie de exemple. In saptamana suedeza am gasit celebrele chiftelute
suedeze (congelate), sosul si gemul de merisoare exact ca la
restaurantul IKEA.

         Am luat o punga sa le incerc, sa vad cum sunt. Au
fost delicioase dar bineinteles ca au fost in stoc limitat. Acum nu
mai exista in magazin. La fel si prajitura cu migdale (tot suedeza,
tot ca la IKEA) , am luat o cutie , am mancat-o pe nerasuflate si pe
cand sa o iau pe a doua (peste cateva zile) … gata, trecem la
prajituri thailandeze, pakistaneze sau americane.

          Imi place sa stiu ca exista o anumita
continuitate atunci cand e vorba de mancare, sa stiu ca daca m-am
obisnuit cu un anumit tip de muștar o sa il gasesc de fiecare data in
magazin, daca imi place un iaurt vreau sa il iau tot pe acelasi,
vreau sa stiu ca ma pot baza pe anumite lucruri pe care le caut.
Sigur ca anumite produse exista mereu in stoc dar eu vorbesc acum in
special despre delicatețuri. Cum ar fi sosurile de muștar Deluxe pe
care Lidl mi le-a dat pe la nas, m-a facut sa le ador si apoi s-a
facut ca uită sa le mai aduca. Noroc ca am gasit intr-un magazin la
Bacau si mi-am luat 5 borcanele. (Cel cu miere este cel mai bun).
         Dar asta nu e o solutie, cel putin
pentru mine. Si atunci prefer sa nu mai merg la Lidl, sa aleg alte
magazine care aduc constant aceeasi marfa . Asta pana imi trece
perioada de suparare pe Lidl, de obicei pana imi cade in maini un alt
pliant cu vreo oferta noua, cu o noua ”saptamana” de care nu am
mai auzit si atunci ma re-îndragostesc si redescopar magazinul.

Share This:

2 păreri despre “Relația mea de dragoste-ură cu Lidl

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *