Experiența mea cu Flanco

         Experiența mea cu Flanco a fost una neplăcută și aici vorbesc de Flanco online. Probabil dacă tableta pe care am cumpărat-o nu ar fi fost defectă totul mi s-ar fi părut ok , deși dacă stau un pic să mă gândesc, chiar de la început  lucrurile nu au mers tocmai bine. 
        Cu câteva zile înainte de Crăciun m-am hotărât să cumpăr o tabletă, cadou pentru cineva din familie. Alegerea a fost foarte ușoară, doar înainte de sărbători internetul e plin de oferte, promoții și reduceri care îți promit marea cu sarea. Am ales un model Allview de 4GB de pe site-ul Flanco pentru că avea și GPS și loc pentru sim de telefon și, cel mai important, acest model îl avea deja o prietenă care se declarase foarte mulțumită de performanțele tabletei. A costat 250 de lei. Adică nu, a costat 249,90. Chestia asta cu 9,99 mi se pare o tâmpenie  dar văd că nici un magazin nu vrea să renunțe la acest factor psihologic care de fapt nu influențează pe nimeni.
         Mi-am făcut cont pe site, am completat toate datele inclusiv adresa de livrare care era alta decât adresa de acasă și am plătit cu cardul. Totul a mers perfect. A doua zi dimineața am primit mailul de confirmare cu mulțumirile de rigoare alături de prima surpriză: adresa de livrare era aceeași cu adresa de domiciliu. Pfff… urma să plec de acasă dar m-am gândit că o să rezolv direct cu curierul ceea ce s-a și întâmplat. Când m-a sunat curierul peste vreo două zile l-am rugat să ducă pachetul la altă adresă și am uitat de micul incident.
         Înainte de Crăciun am scos tableta din ambalaj, am verificat-o sumar, am văzut că se vede bine, că se conectează la intenet și deci că e în stare de funcționare apoi am învelit-o frumos în hârtie colorată, am legat-o cu o fundă și am pus-o sub brad.
         Problema s-a dezvăluit când, în zilele după Crăciun am văzut că tableta se deconecta de la wi-fi foarte des. Practic în momentul în care vroiai să treci de pe un site pe altul se deconecta. Intensitatea semnalului este bună la mine în casă doar toate celelalte telefoane, laptopuri și tablete merg fără probleme. M-am dus cu tableta la firma care oferea garanția (Telezimex) și am găsit deschis deși era 30 decembrie și era seara târziu. Un angajat de acolo mi-a spus că probabil trebuie resetată tableta, ceea ce a și făcut în prezența mea, apoi a încercat o conectare la internet, am văzut că funcționează câteva minute că deja era ora închiderii și eu am plecat mulțumită acasă.
         Din păcate acasă a apărut aceeași problemă. Am mai resetat-o de vreo două ori și apoi am lăsat-o baltă pentru că problema persista. Am căutat formularul de sesizări, l-am completat și am trimis mailul la vanzari@flanco.ro. Urma să primesc un răspuns în cel mai scurt timp.
Acuma și eu știam că e Anul Nou și toată lumea e liberă iar 5 ianuarie urma să fie prima zi lucrătoare dar nu am primit răspuns nici în 5, nici în 6 (și nici până în ziua de azi) așa că pe data de 7 ianuarie am sunat la Serviciul Clienți. Primul operator cu care am vorbit nu mi-a fost de nici un folos așa că am fost transferată la un supervizor. 
         Vocea calmă și amabilă a Nicoletei mi-a urat La mulți ani de Sfântul Ioan (eu fiind Ioana). I-am mulțumit și am trecut la subiect. După ce i-am descris problema mi-a sugerat să resetez tableta deși tocmai îi spusesem că aceasta a fost resetată de 4-5 ori fără nici un rezultat. M-a întrebat aceleași lucruri de mai multe ori, probabil vroia să se asigure că este bine înțeleasă și cred că la un moment dat a simțit iritarea din vocea mea pentru că mi-a spus că nu vrea să mă supere chiar de ziua mea. În momentul ăla m-am enervat de-a binelea pentru că nu înțelegeam de ce tot bate apa-n piuă cu ziua mea pentru că până la urma urmei era foarte posibil nici măcat să nu sărbătoresc acestă zi și oricum nu acesta era scopul convorbirii noastre.
         În sfârșit am reușit cumva să ajungem la partea a doua a conversației, adică preluare în service a tabletei. În mod normal trebuia să vină un curier să ia tableta și să o ducă la reparat dar mi s-a spus Știți avem așa mari probleme cu curierii pentru că încurcă pachetele… Ce ??  şi eu ce să fac în cazul acesta ? să mergeţi într-unul din magazinele noastre și acolo vi se va face un act de predare a produsului... Dar eu sunt în Turda și nu este magazin Flanco în oraș, doar la Cluj. Da, știu că e neplăcut dar ar trebui să ajungeți la Cluj . Da ??? și dacă eram la 100 de kilometri sau dacă pur și simplu nu aveam cum să mă deplasez în alt oraș ce se întâmpla ? Am trecut peste asta, oricum eu vroiam să-mi rezolv problema și merg foarte des la Cluj deci am cedat. Am stabilit că așa voi face, i-am mulțumit și pe când să spun la revedere am primit din nou felicitări și urări de bine pentru ziua mea. Parcă eram la camera ascunsă sau la farsele lui Buzdugan.
         Drept și prin urmare pe data de 9 ianuarie m-am înființat la Flanco la Cluj, magazinul din Iulius Mall. Era pe la 10 dimineața și nu prea erau clienți. Angajații purtau tricouri cu un mesaj care îți insufla încredere Sunt aici ca să vă ajut dar nu m-a băgat nimeni în seamă. Nu mai știu exact cum am intrat în vorbă cu o fată de la casă care m-a întrebat dacă mă grăbesc, că dacă nu vorbim peste 5 minute după ce revine de la toaletă. Nu mă grăbeam, evident aveam tot timpul din lume. După scurgerea timpului regulamentar i-am explicat problema, ea a scos tableta din cutie și a început să butoneze fără să-mi mai spună niciun cuvânt. La un moment dat a intrat într-o altă încăpere și am rămas cu ochii în soare neoane așteptând cuviincioasă să reintru în grații. Când s-a întors mi-a spus că ea nu vede ca tableta să aibă vreun viciu de funcționare și că a mers în spate pentru că acolo semnalul e mai puternic. Mi-a arătat că pe YouTube merge dar când i-am spus să treacă pe alt site s-a deconectat. A încuviințat monosilabic și a început să-mi completeze hârtiile.
         Nu pot să spun că fata a fost urâcioasă sau nepoliticoasă dar nici pe departe nu a avut o atitudine care să arate respect sau grijă față de client. Iar de standarde de servire nu cred că a auzit nimeni în magazinul ăla. Sunt convinsă că dacă întrebi angajații Flanco ce sunt alea habar nu au. Nu zâmbete, nu atitudine deschisă, nu curtoazie, nu înțelegerea nevoilor clientului, nu abordare prietenoasă… nimic din toate astea. Urma să fiu sunată peste aproximativ 10 zile.
         Pe 22 ianuarie am primit un sms. Produsul dumneavoastră s-a întors din service. Vă așteptăm la… M-am dus a doua zi.
         Am așteptat vreo 20 de minute timp în care doi angajați erau ocupați cu alți clienți dar niciunul dintre ei nu mi-a făcut vreun semn din care să-mi dea de înțeles că m-ar fi observat și pe mine. Măcar o privire, nimic. Când unul dintre ei s-a eliberat, s-a uitat la mine scurt : Spuneți ! Am spus și i-am dat avizul. Între timp a mai vorbit cu alți colegi de-ai lui despre alte produse/ probleme/ clienți/ chestii interne ca și când eu nu aș fi existat în fața lui. Mi-a adus tableta și mi-a întins exemplarul magazinului : semnați aici pentru primire !  Păi întâi aș vrea să văd dacă s-a remediat problema și apoi o să semnez. Dar, zic, ce defect a avut ? Nu știu… dar să vedem ce scrie în cutie… aaaa… resoftare. Adică ați ținut tableta 10 zile în service ca să îi faceți o resoftare= resetare ? Hmmm.
         Îmi dă tableta să o testez, evident apare aceeași problemă. Între timp băiatul dispăruse de lângă mine. Aștept cuminte vreo 10 minute să apară din nou. O ia și el la puricat și zice că merge. Cum adică merge ? întreb eu contrariată și mă duc în spatele lui. Nu mergea. Se conecta și când treceai de pe un site pe altul se deconecta. Brusc mi-am pierdut calmul ardelenesc și am ridicat puțin tonul. Uite ce e, tableta clar are un defect care nu a fost remediat. În acest caz sau primesc banii înapoi sau primesc o altă tabletă în schimb, preferabil a doua variantă. Acum, am ținut să punctez. Când a văzut că raportul de forțe s-a schimbat mi-a dat un răspuns care m-a șocat: Bine, având în vedere această situație o să fac un gest de bunăvoință… Ce fel de gest ??? de bunăvoință ?? Cu toți nervii îmi venea să râd de ridicolul situației. Adică el, angajatul Flanco, de pe piedestalul pe care se află o să-mi arate o fărâmă de clemență și o să-mi accepte una din variantele propuse. Pe prima, cea cu returnarea banilor, a tăiat-o rapid de pe listă. Zice: cum ați plătit, cu cardul pe site sau cash la curier când v-a livrat produsul ? Îi răspund că am plătit cu cardul. Aaa, păi în cazul acesta e foarte, foarte complicat să vă dăm banii înapoi aici în magazin. Nu mi-a spus de ce și nici nu mă interesa deloc, deja eram acolo de aproape o oră. Va trebui să vă dăm o altă tabletă. Bine, de fapt asta și doresc. Problema e că nu mai avem acest model. Dar vă pot oferi ceva mai bun și va trebui să plătiți diferența. 
          Am plătit 90 de lei și m-am ales cu o tabletă Vonino Onyx QS de 8 GB. Mi-a dat factura, cutia sigilată și l-am întrebat unde e certificatul de garanție. În cutie, mi-a răspuns. Am plecat ușurată și dornică să ies cât mai repede pe ușă.
          Cu tableta cea nouă în poșetă am reușit să declanșez alarmele la toate magazinele din mall unde am intrat în acea zi. A trebuit să mă justific de fiecare dată arătând trofeul. Acasă am desfăcut cutia și nu am găsit nici un certificat dar e vina mea că nu am verificat pe loc. Tableta în schimb funcționează perfect și de fapt asta e tot ce mi-am dorit. Ce-i drept am obținut cu greu acest lucru.
         Voi ați avut vreodată astfel de probleme ? Și dacă da, cât de greu a fost să înlocuiți sau reparați un produs ?

Share This:

44 thoughts on “Experiența mea cu Flanco

  1. Uite Ioana, sa nu pun sare pe rana, dar uite cum mi s-a intamplat mie. Mircea m-a luat cadou o tableta apple de la un simplu retailer. Mi-au spus cand L-am cumparat ca sa ma duc la un magazin apple , adica la Londra daca am probleme. Nu dupa mult timp s-a stricat fix cand Mircea era in delegatie cu chitanta si cartea de credit. Eu m-am dus inapoi la magazinul local -fara sa fie un magazin apple si fara chitanta- si au fost foarte draguti sa ma asculte si au zis ca incearca ei sa repare dar neavand chitanta nu pot face refund dar pot face exchange daca nu se poate repara. L-au reparat in timp ce m-am plimbat eu prin Magazin. Cu tot dragul si dorul meu de Cluj, inteleg si nu am pretentii, dar totusi cred ca bun smt fie ca este fie ca nu este – nu e nimic in between. Flanco sunt acolo adica in between.

  2. Scenariul meu preferat:
    intri in prăvălie; ovreiul patron-vânzator, sare de bucurie, își freacă palmele a „câșlig” și te poftește să alegi marfa pe „gustate”. Și incepe deliciul!: nu te scapă din ochi, îți urmăreste figura și nici n-ai apucat să gândești că nu ți-i pe plac că și aduce alta și alta,și alta . Speriat de avalanșă îi strigi „ho! că am ales!” „Pe gustate”, ia banii, îi miroase, îi trece, a mângâiere , prin tuleiele bărbii , conducându-te spre ușă, cu plecăciuni!
    O, tempora!…O, mores!…

    1. Așa cum ai spus, acesta e doar un scenariu. Se mai întâmplă undeva așa ? Eu nu am avut parte de astfel de experiențe deși tare mi-ar plăcea.

  3. Experiente similare am la BCR, evident nu cu marfa defecta, ci cu atitudinea execrabila a angajatilor. Imi tot zic sa scriu intr-o zi despre asta pe indelete si eventual fara sa ma enervez in timp ce scriu (daca ar fi posibil).

  4. Buna Ioana.
    Conform legislatiei in vigoare in Romania, orice produs achizitionat online poate fi returnat in termen de 14 zile calendaristice, OU nr 34 din 2014. Legea se referă la aceste drepturi exclusiv pentru contractele încheiate la distanţă sau pentru contractele încheiate în afara spaţiilor comerciale. Consumatorul are această perioadă de răzgândire, pentru a putea verifica produsul pe care l-a cumpărat – dacă este sau nu ceea ce a dorit – ca şi într-un magazin clasic. Scopul acestei perioade nu este de a folosi produsul gratis pentru 10 zile (de exemplu) şi apoi a-l returna, ci doar de a determina „natura, caracteristicile şi funcţionarea produselor”.

    Consider ca in cazul tau, situatia despre care ai vorbit mai sus se datoreaza, in mare parte, necunoasterii drepturilor de consumator. Asta insa nu explica atitudinea angajatilor din magazin.

    1. Multumesc pentru informatie. Bine ca stiu unde sa caut, o sa citesc aceasta lege (sau Ordonanta). Cel putin pe viitor imi va fi de un real folos.

  5. Pentru mine calvarul abia începe: în martie am cumpărat o tabletă românească (cică să dau o șansă producătorilor români, pe banii mei) cu un raport calitate-preț incredibil. A funcționat perfect 5 luni, după care a murit subit într-o noapte. Se află în service de pe 1 septembrie (deci peste o lună) și după multe telefoane și insistențe au catadicsit să recunoască imposibilitatea reparației și emiterea negației cu care să-mi iau banii înapoi (dar și asta e o procedură complexă care durează, spun ei – probabil încă o lună, am zis eu în zeflemea). Și urmează distracția! 1. pentru că am plătit tabletă într-un magazin și a trebuit s-o ridic din altul, deci probabil mă vor plimba până slăbesc vreo 6 kile; 2. pentru că trăim în România și probabil va dura încă (cel puțin) 30 de zile să-mi primesc banii, deși eu am plătit cash pe loc, nu după o lună de utilizare. Vă țin la curent și dau de veste cum reușesc.

  6. deci nu sunt singurul… am cumparat un laptop lenovo in noiembrie 2014, dupa 3 luni de functionare conform specificatiilor sale, s-a blocat si a inceput sa functioneze tot mai lent , l-am dus inapoi la flanco fiind in garantie. dupa vreo 2 saptamani, am fost sunat sa merg sa ridic produsul si mi s-a spus ca s-a inlocuit hdd-ul, si trebuie instalat windowsul. Ei bine, de atunci tot la 1-2 luni il duc la flanco, si primesc acelasi raspuns, cum ca s-a inlocuit hdd-ul, am facut si cerere de inlocuire a produsului de vreo 2 ori pana acuma, am vorbit cu cei de la depanero si mi s-a spus ca produsul a fost adus la conformitate, lucru total neadevarat, dupa felul cum functioneaza laptopul. luni am sa merg iar la ei, si poate le dau tot in cap cu laptopul.

    1. Nu le da in cap cu laptopul ca dupa aia te vedem la stiri 🙂 Mai bine fa o reclamatie la Protectia consumatorului.

  7. eu am cumparat de la Flanco, un frigider foarte scump de 1.500 euro, acum 2 sapt si mi l-au adus lovit in partea de jos, adica infundat. Am cumparat online. Achitat tot online. Chestia este ca acei curieri care mi l-au adus, mi-au dat sa semnez de primire si s-au tirat. Nu m-au pus sa verific sa vad daca este produsul conform si abia apoi sa semnez. Dupa ce au plecat, am despachetat frigiderul, am dat folia jos si… am constatat ca este tamponat. Sun repede Flanco si fac reclamatie atata telefonic cat si in scris dar.. surpriza… ei spun ca nu pot sa returnez produsul deoarece el este acuma lovit si daca la ei pe AWB nu scrie ca a fost livrat cu lovitura, atunci…. pauza… ei nu recunosc nimika. Am facut plangere la ANPC dar dureaza 30-45 zile. I-am speciifcat ca eu nu cumpar produs de 1.500 euro si sa primesc un rebut, nu??? Cika la cei de la Flanco pot doar sa-mi bage produsul in reperatie la service… !!! Cum adica?????? Ce service ca eu nu dau bani pe produs de nou sa il bag in service fara sa-l folosesc macar. Ce pot sa fac?????

    1. Cred că tot prin protecția consumatorului se va rezolva până la urmă numai că durează foarte mult.

    2. Acelasi lucru am patit si eu cu o masina de spalat vase.Mi-a fost livrata de catre Fan Curier impreuna cu un cuptor si o plita.Mi.au dat rapid sa semnez,mi.au lasat produsele la poarta si au plecat.Avand ceva treaba in momentul acela,le.am dus in casa iar peste 2 ore cand le.am desfacut..surpriza..usa masinii de spalat vase infundata.Am sunat imediat la Flanco si mi-au spus sa-i fac poze cu usa lovita si sa le trimit pe mail catre service Flanco.Am preferat sa merg cu pozele direct in magazin pentru a le trimite ei.Timp de o saptamana am sunat in fiecare zi sa ma interesez si imi spuneau”am trimis mail si nu ne raspund,o sa mai incercam”(de parca i-ar fi certat cineva daca sunau….In fine,dupa o saptamana primesc telefon si ma anunta ca nu imi pot schimba produsul,dar imi pot oferi un voucher de cumparaturi in valoare de 300 ron,valabil in magazinele Flanco,evident.Nu-mi ramane decat sa fac o reclamatie catre ANPC,sper ca o sa ma ajute…

        1. Asta incerc si eu sa inteleg..Se pare ca dupa o saptamana de dat telefoane, raspunsul lor final ramane acelasi:Nu imi pot inlocui produsul,deoarece am semnat de primire la “Fan Curier”,tot ce pot face pentru mine,este sa-mi ofere acel voucher..Sunt profund dezamagit..Sunt chiar penibili.Maine am sa merg la Anpc pentru a face o reclamatie.

      1. Am cumparat o masina de spalat rufe Whirlpool din magazinul Flanco. Dupa 3 utilizari, adica 5 zile s-a stricat. Am vorbit cu cei de la magazin si raspunsul lor a fost..e produsul d-voastra si un produs cumparat nu se poate schimba. Aveti service gratuit. Adica, tu te folosesti de banii mei si eu de produs nu? Sa cumpar un produs cica nou si sa stau cu el mai mult prin service? Am facut plangere la OPC si astept raspunsul lor si daca nu se rezolva, ii dau in judecata. Sunt sigura ca masina era gata stricata cand am cumparat-o. Cine fabrica aceste masini si cum ? Numai in Romania e posibil asa ceva. Sa va fie rusine, Flanco!

        1. Ce ati rezolvat cu sesizarea? Nu de alta dar am patit similar cu un tv , cumparat cadou pt un membru al casei care, dupa 5 zile s a defectat, ei refuza schimbarea produsului (desi nu a fost ieftin tv 4k cu diagonala de 124….) si acum ma pregatesc moral sa le intentez actiune in instanta…

        2. Nicoleta ai gresit , masina nu a venit stricata. produsele whirlpool sunt verificate ctc (control tehnico calitativ) la iesirea de pe linia de productie .
          BELEAUA este in magazinele flanco unde actioneaza depanero firma care nu a reusit sa puna i genunchi service whirlpool Romania si cum ei trebuie sa se incadreze in 5 zile pentru reparatyii la produsele la care au luat banii clientilor pentru certificate de all inclusiv , nu au piese pe stoc fiindca acele piese costa mult , trebuie scrise , daca este vorba de placile electronice , iar ei pe plan local nu au asaceva si atunci iau de pe produsele expuse , rezolva treaba lor iar clientii se trezesc la fel ca si tine cu un produs nou pe care s-au montat piese vechi , tocmai pentru ca in perioada de 2 ani garantie intervie service whirlpool si pun aia piese noi

      2. Hoți! Cei mai mari țepari! O sa le fac și eu reclamație și o să-i dau în judecata! Dacă o sa fie nevoie, ma ajutați? Adică sunteți de acord sa va spuneți pățaniile în scris?

    3. Cunosc problema! Am pățit și eu la fel cu un cuptor, pana la urma am rezolvat în sensul ca am verificat produsul și i am dat retur, însă am pățit-o și cu o plita pe care am montator și nu funcționează și nu vor sa mi-o ia înapoi pana nu vin ei sa mi o verifice, și ei nu vin de ceva timp…Niște excroci! NU MAI CUMPĂRAȚI DE LA FLANCO! NUMAI PROBLEME ȘI PRODUSE CU PROBLEME, IAR EI NIȘTE HOȚI!

    4. Asa cum spunea cineva mai sus, orice produs cumparat online se poate returna in 14 zile. Trebuia sa faci retur pentru neconformitate.

    5. Buna ziua. Cum s a terminat cu frigiderul? Vi l a schimbat până la urmă? Așa am pățit eu cu un TV. Așteptăm răspuns de o luna de zile.

  8. luna trecuta am cumparat un cuptor cu microunde. Din motive obiective l-am despachetat dupa 2 saptamani cand am constatat ca lipsea platoul rotativ. Magazinul Flanco m-a informat ca va trebui sa-l cumpar . Pe mine m-au dezamagit si am de gand sa nu mai fac cumparaturi de la acel magazine.

  9. Flanco cei mai spurcati tepari. Am vrut sa achizitionez un aer conditionat de la Flanco in magazinul Cora Militari,l am achitat la casa si mi au spus ca urmeaza sa l aduca. In a 5 zi m au sunat sa mi spuna ca nu mai au aparatul pe stoc, atunci am intrebat pe ce mi au luat 35mil. A mai dura 2 saptamani pana mi au returnat banii. Aveti grija: cea mai proasta alegere Flanco. Flanco magazinul magic :platesti si nu primesti nimic. Huaaa sarlatanilor

  10. NICIODATA FLANCO!! Am cumparatun aragaz in decembrie 2016 pt bunica mea. Oameni buni s-au deformat arzatoarele de la aragaz din cauza calduri. Aragazul e marca VISION CHIEF cu 4 ochiuri (dimensiune 50 x 50). A inceput sa se cojeasca vopseaua de la colturile aragazului! Iar el a venit oricum intr-un colt cu smaltul sarit si un buton care sta strimb.
    Am sunat la Depanero (alti neghiobi ca de cine se aseamana lucreaza cu Flanco) si astept de 2 saptamini sa imi aduca arzatoare noi. Ca dupa spusele constatatorului ca sa inlcouim aragazul nu se merita ca toate sint de aceeasi calitate. Ma intreb cum e posibil ca in Romania sa nu existe un stanard absolut strict de calitate la aragaze! Tocmai la aragaze!

    1. Eu am patit-o cu un telefon cumaparat de la flanco care s-a stricat dupa doua luni de functionare.Aveam si garantie extra (bani aruncati)..asa ca m-am dus cu el la flanco
      Dupa cateva zile am fost mi-au venit cu o poveste s.f. cum ca telf meu ar fi cazut in apa(fals) si ca il repara contra cost(425 r)
      Nu am reusit sa ajung la un acord cu ei asa ca
      am luat telf si l-am reparat la un alt sevice unde am platit 150 r
      Domnul de la flanco m-a avizat ca daca refuz reparatia la ei pierd garantia
      Haha Si daca am avut la ce mi-a servit?
      Eu una prin flanco nu mai calc

  11. atata timp cat in flanco va exista depanero adio bune intentii
    la depanero sant angajati majoritatea celor care au fost dati afara de la servicele locale pentru ca ori nu se tineau de treaba, ori inselau clientul sau patronul ,ori nu stiu meserie .
    este bine daca lumea incepe sa realizeze ce este de fapt flanco si asta nu pentru ca ar avea oameni prosti in marcheting ci fiindca au acceptat firme de service pe vanzari . sunt multe de comentat pe aceasta tema insa este prea putin timp sa dezbatem problema si s-ar putea sa mai fiu si acuzat de oportunism

  12. Am pacit si eu, am cumparat un televizor smart Philips, pana acuma am trimis la service 4 ori.Prima data fost problema cu partea de smart, cand fost reparat, a pierdut canalele,numai doua a aparut si astele numai alb cu negru a mers….dupa o zile nici n-a pornit deloc televizorul…si acuma este in service…
    Am lasat o recenzie, o parere, fara stelute…la televizorul respectiv pt ca si acuma este in vanzare, dar recenzia n-a fost aprobat…
    Mai o chestie, fost cumparat produsul la un magazin aici din oras,acuma 8 luni, prima data am dus inapoi acolo,si dupa 20 de zile am primit inapoi fara reparatii….
    Nu recomand deloc Flanco…

  13. Sunt niste nemernici. Am cumparat o masina de spălat în valoare totală de 2500 ron, mi-au trimis-o spartă si acum nu vor să o schimbe. Fugiti cat puteți de ei.

  14. salut,eu ma confrunt cu o problema mai grozava prin Emag cu partenerul Flanco am cumparat un cuptror electric de 1500 lei care mi-a fost livrat fara factura.Dupa nenumarate sesizari la Emag si Flanco atat telefonic cat si prin email la doua saptamani dupa ce am primit produsul inca nu am factura.Ce ma sfatuiti sa fac?multumesc

  15. Nici experienta mea nu e chiar roz. La un retur m-au disperat, tot mă întrebau de ce vreau să returnez produsul. Eu din ce știu, poți să returnezi un produs fără nici un motiv.

  16. Am cumparat un telefon , care dupa nici 3 luni s-a defectat. Am mers cu el la service , si am primit raspuns ca trebuie sa platesc pentru reparati 750 Euro pentru ca a fost umblat la placa de baza. Eu cu siguranta nu am umblat, ce as fi putut sa fac eu la placa de baza, asta presupunea sa desfac telefonul . Am aflat ulterior ca telefonul a stat in magazin mai bine de 2 luni pana sa il cumpar eu. Am mai cumparat o masina de spalat tot de la Flanco care si aia s-*a defectat imediat. Eu cred ca astia au numai rebuturi. O sa ma adresesez OCPI desi nu cred ca voi rezolva ceva , dar imi incerc norocul. Asta e , am fost pacalita, dar nu o sa mai cumpar niciodata de la escrocii astia. Si cand voi cumpara alte produse indiferent de la ce firma o fi , voi verifica sa nu fi stat in magazin produsul mai mult de cateva zile si voi merge imediat la verificare cu el sa nu fie un produs resigilat si vandut la pret de nou. ma gandesc sa ii dau in judeacta si sa supun telefonul la o expertiza pentru a clarifica daca s-a umblat la el inainte sau după vanzare.

  17. Flanco- mereu peste asteptari
    Asa se prezinta acest vanzator catre consumatorii romani doar ca este doar o lozinca sub care se ascund niste angajati fara nici un pic de profesionalism si fara nici un fel de respect fata de cumparatori si ca sa-mi ustin afirmatia va spun o istorioara:
    Am comandat prin intermediul emag in urma cu cateva zile o tastatura nici prea ieftina nici prea scumpa~270 lei ( nu despre suma e vorba ) care mi-a fost livrata dupa cateva zile. Toate bune si frumoase pana aici doar ca tastatura asta are ceva leduri care ar fi trebuit sa functioneze si care la prima verificare o parte dintre acestea nu functionau; concluzia am primit un PRODUS DEFECT
    – in aceeasi zi pun mana pe telefon, sun la emag ( ptr ca acolo am facut comanda) imi raspunde cineva si ma indruma catre partenerul Flanco sa-mi inlocuiasca produsul. Acum incepe distractia:
    Ziua 1:
    – merg la prima locatie Flanco, vorbesc cu un reprezentant care imi spune ca nu are acest tip de tastatura le stoc si ma trimite la locatia lor din Mega Mall
    – merg la locatia din Mega Mall in care aveau 4 pe stoc dar surpriza: nu pot sa-mi inlocuiasca produsul ptr ca am achitat si cu voucher si numerar ( nu vad relevanta aspectului pentru ca exista cu siguranta acord de plati intre acestia )
    – in tot acest timp am avut discutii telefonice cu reprezentantii Emag care-mi tot spuneau ca s-a trimis factura, ca s-a inregistrat returul si sa merg in locatia Flanco etc..
    Ziua 2
    – ma suna un reprezentant Emag sa-mi spuna ca Flanco imi va returna doar valoarea platita numerar si ca ei imi vor reactiva voucherul – zic ok si asa
    – ma infiintez la a treia locatie Flanco pentru a returna produsul nunai ca din nou SURPRIZA: imi pot face returul dar nu-mi pot da ceea ce eu am platit numerar in numerar ci numai prin virament bancar si zic ” Pai eu v-am platit cash de ce nu se poate sa mi-i dati la fel? Raspunsul a venit sec ” asa mi sa transmis” Dar daca nu am cont bancar? Pur si simplu am strans bani si mi-am luat un produs pe care l-ati livrat defect. Cum mi-l faceti retur? Ma obligati sa merg sa-mi fac cont? Sub pretextul carei legi?
    – nu am mai rezistat cu nervii si am plecat din locatie
    Ziua 3.
    – ma infiintez( din nou) cu tastatura, contul in locatia Flanco, completez un formular si voi astrpta 14 zile sa-mi vireze banii pe care i-am dat numerar
    Concluzie:
    – am pierdut 3 zile, nervi, bani pentru a reusi sa dau retur un produs care mi-a fost livrat defect de marele retailer Flanco
    – nu au respect fata de cumparatori
    – nu voi mai cumpara niciodata nimic de la acestia chit ca ma duc si cumpar din piata
    – NU recomand sub nici o forma aceasta firma sau daca cineva doreste sa apeleze la serviciile lor multa bafta! si noroc la produse fara defecte
    PS. Intr-adevar nu s-a dezis, au fost mult peste la cat m-as fi putut astepta

  18. Flanco sunt praf, din toate punctele de vedere, excroci maxim. Produse de proasta calitate si fac tot posibilul sa-ti bage pe gat acea mizerie de garantie all inclusive care e o porcarie si nu te ajuta cu nimic. De evitat FLANCO !

  19. Am cumparat un tel Nokia 6.1 in data de 06/01/2019 la ora 17:35 din Flanco Baia mare, bd. Bucuresti . Odata ajuns acasa intru pe tel totul ok baterie 35% urma sa incarc bateria. Conectez incarcatorul, incarcare ok, observ ca se incalzeste telefonul din ce in ce mai tare in partea din spate, temperatura creste si am renuntat sa i mai incarc. Astazi 07 01 2019 ora 10 m-am prezentat la magazin povestid cu baietii nevinovati cele intamplate, la care rasspunde un baiat <>. De fapt baietii sunt de alta meserie sunt total afoni la ceea ce trebuie sa cunoasca despre vanzare pana la cunoasterea produselor care le comercializeaza. M-am intors din nou in magazin la ora 16:40 si am incercat sa discut cu un director al magazinului, la fata locului cu tel, cu incarcatorul si am gasit o priza. L-am srugat sa ma lase sa incarc tel sa vada si ei ca nu e normal,precum zis si facut se incinge tel, incep sa vina pe rand toti meseriasi ,baietii veseli se inrtrec in diagnosticari si in final primesc raspuns. O sa il trimitem in garantie la service, eu am zis ca nu se poate sa imi vanda un tel defect si corect este inlocuirea tel. nu se poate,am cerut un formular sau caiet,registru ptreclamatii. Am pimit raspunsul ca ei nu sun obligati sa tina si sa imi prezinte asemenea documente.Dv ce credeti?

  20. Am cumpărat de la Flanco Arad în 11decembrie2018 doua lap-top uri identice Lenovo urmând să le fac cadou nepoților mei,gemeni,de Crăciun. Când au desfăcut pachetele în 24 dec.,unul din aparate nu a pornit deloc. Deci avea o defecțiune din fabricație. În 26m-am prezentat la magazin,dar mi s-a reproșat că m-am găsit să vin tocmai de Crăciun. Așa că am revenit în 27. Au constatat că intr-adevăr nu merge și l-au trimis în service. Service-ul l-a returnat cu mențiunea REPARAT. Eu in schimb refuz sa primesc un laptop reparat, atunci când am plătit unul nou,cu peste 2000 de lei. Dacă vroiam unul reparat,mergeam la un second hand. Ce să fac?

  21. Nu stiu de ce nu am verificat pe net inainte sa cumpar online, cu banii in avans, de pe flanco.ro.
    Am comandat pe 6 ian, am dat telefoane la care am primit asigurari ca in 2-3 zile primesc produsele, am trimis e-mail la care nu am primit nimic. Ultima “zicere” e ca voi primi banii. Dar e-mailul aferent nu a sosit inca… Mai sunt cateva zile si se termina luna…

    1. Am patit si eu la fel. Pe 23.11 fac comanda on-line un uscator de rufe 3000 lei ( achitat in 12 rate), pe 25.11 vad pe contul de utilizator ca produsul e returnat , sun la ei si ma asigura ca produsul nu este returnat, zic bine mai astept 3 zile pana imi livreaza produsul. Luni dimineata 29.11 ma uit pe contul de utilizator si surpiza: produsul stornat , facturat, banii luati, chiar prima rata platita…Sun din nou si imi confirma ca este stornat si sa astept mesaj de la ei. What? Si produsul meu? Dar banii mei?? Cu certitudine maine la prima ora voi face relamatie . Nu se poate asa ceva – imi face retur fara sa ma anunte???Dar banii in 2 secunde mi i-a luat. Timp in care eu cuminte asteptam produsul ….

  22. porcii astia de la flano sunt niste banditi, cand cumperi un produs imediat iti sug banii de pe card, in momentul in care faci retur acelui produs, trebuie sa astepti mult si bine pana vezi banii, ar trebui boicotati talharii dracului….

  23. Buna seara, acesta este un produs minunat si dorit, care este intr.adevar peste asteptari, la pretul cotat, dar care mi.a fost adus cu trei frumoase lovituri in usa frigiderului. Precizez ca domnii livratori nu au stiut cum sa ceara semnatura si buletinul mai repede si sa plece cu frigiderul vechi, convinsi fiind ca au mai fraierit o ,,blonda”, care nu a observat la timp un produs ce nu m ai era nou.
    cred ca asa procedeaza si cu batranii sau tinerii nestiutori. Unde merge, merge. Unde sunt oameni mai tehnici, norocul lor.
    Jenant! Noi muncim pentru banii acestia, domnilor! chiar si pentru banii pe care ii dam livratorilor ca mica spaguta, ca sa le fie….usor cand urca cu produse grele. Se vede cat de atenti sunt.Mentionez comanda #369003989623

Leave a Reply to betti Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *